ÁSZF

MI AZ ÁSZF?

Az Általános Szerződési Feltételek, azaz az ÁSZF biztosítja a Babahordozó Kft. (Hordozóház) webáriházában leadott rendelésedkor a téged megillető jogaidat és kötelezettségeidet, továbbá közötted (mint fogyasztó) és közöttünk (mint vállalkozás) létrejövő szerződések szabáyairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek érvényesülését.

A rendeletnek megfelelően feltüntetjük a webáruház üzemeltetőjének adatait:

  • neve: Babahordozó Korlátolt Felelősségű Társaság
  • székhelyének címe (hordozót kérlek ne ide postázz, hanem a telephely címére!): 1162 Budapest, Lajos utca 73.
  • telephelye: Hordozóház, 1073 Budapest, Erzsébet krt. 32. fsz.
  • telefonszáma: +36 20 931 9854
  • elektronikus levelezési címe: [email protected]
  • cégjegyzékszám: Cg.: 01-09-902822
  • adószáma: 14415005-2-42
  • bankszámlaszáma: 10918001-00000057-96440009 (UniCredit Bank Hungary Zrt.)

A Babahordozó Kft. a távollévők közötti szerződés megkötésekor a saját nevében jár el.

Az ÁSZF hatálya minden olyan adásvételre és szolgáltatás-igénybevételre kiterjed, melyet te, azaz a fogyasztó a Babahordozó Kft. által üzemeltett tanfolyamok.hordozohaz.hu webáruházban (a továbbiakban: webáruház) megrendeléseddel kezdeményezel.


REGISZTRÁCIÓ

A webáruházban történő böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy termékek megtekintéséhez és a hírlevélre való feliratkozáshoz nem szükséges regisztráció.

A regisztrációt követően a webáruházban a felhasználónév és a jelszó segítségével lehet belépni. A személyes adatok helyessége, a jelszó, valamint a regisztrációs beállítások az “Fiókom”  oldalon ellenőrizhetőek és szerkeszthetőek.

A vásárlás jóváhagyása előtt a megrendelésre és a kiszállításra vonatkozó adatokat (fizetési mód) ellenőrizni, a rendelés elfogadása előtt pedig módosítani lehet. A megadott adatokat a Babahordozó Kft. ímél címére megküldött kérelem szerint törli a webáruház.

A regisztrációkor megadott jelszót kezeld bizalmasan, ne add át illetékteleneknek. Társaságunk nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.


A MEGRENDELÉS FOLYAMATA, AZ ÁRAK

A webáruház a következő kategóriába sorolt termékeket kínálja:

  • altatás,
  • hordozás
  • együttműködő kommunikáció
  • etetés
  • stb.

A terméklistázó oldalakon és a termékek saját oldalán a „Kosárba rakom” feliratra kattintva lehet az adott terméket a virtuális kosárba tenni. A „Pénztárhoz megyek” feliratra kattintással a megrendelés további adatai szerkeszthetőek, a személyes adatok módosíthatóak, valamint a számlázási címet itt lehet megadni.

A  “Megrendelem” feliratra kattintás után az elküldött adatok nem módosíthatóak.

A megrendelés leadása után annak beérkezéséről rendszerünk automata nyugtázó levelet küld a vevőnek, ez azonban nem minősül szerződésnek. Minden gondosság és odafigyelés ellenére is előfordulhat, hogy a webshopban valamely ár hibásan szerepel, vagy egy termék szállítási ideje rosszul van feltüntetve. Megrendelésed után mindezt ellenőrizzük, és felvesszük veled a kapcsolatot, hogy visszaigazoljuk a rendelésedet. A Babahordozó Kft. és közted, azaz a vevő közötti adásvételi szerződés ekkor jön létre. Ezen visszaigazolás hiányában a vásárló minden feltétel nélkül elállhat a vásárlástól. Társaságunk minden visszaigazoló nyilatkozatot iktat, és annak létrejöttét öt évig megőrzi.

A folyamatban lévő és a korábbi lezárt megrendelések, illetve a személyes információk a „Fiókom” menüpontban nyomon követhetőek.

A webáruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, minden esetben tartalmazzák az áfát. Az akciós termékek mellett minden esetben feltüntetjük a kedvezmény nélküli árat is.

A vevő adatait, illetve a rendelési adatokat Társaságunk védett, biztonságos adatbázisban tárolja és megőrzi, harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban alvállalkozóink a Babahordozó Kft. által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben részedről mint vevő, kérés érkezik, hogy vevőadataidat töröljük, ennek a kérésednek haladéktalanul eleget teszünk. Az adatok felhasználása az adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.


ÁTVÉTEL, SZÁLLÍTÁS

Társaságunk a megrendelt termékek átvételét online tagsági rendszeren kersztüli hozzáféréssel biztosítja.

A vásárlást igazoló számlát a küldeménnyel együtt, vagy a kézbesítést megelőzően e-mailben juttatjuk el a vevőhöz.


FIZETÉSI MÓDOK

A fizetési módot a megrendeléskor lehet kiválasztani. Ha technikai okok miatt téves ár jelenik meg az oldalon, a megrendelést az automatikus nyugtázó ímél is tévesen jelzi vissza. A hibáról igyekszünk veled mihamarabb telefonon, szóban is konzultálni, hogy együtt megbeszélhessük a megrendelés további sorsát. Ha már kifizetted a megrendelésed, és az mégsem teljesül, a teljes összeget azonnal visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.

A megrendelt termék kifizetése bankkártyával vagy banki átutalással lehetséges.

Banki tutalás esetén akkor kapsz hozzáférést a kifizetett tanfolyamhoz, ha a rendelés vételárát a Babahordozó Kft. bankszámláján maradéktalanul jóváírták.

Banki átutaláskor a következő adatokat kérjük megadni:

  • A kedvezményezett neve: Babahordozó Korlátolt Felelősségű Társaság
  • A kedvezményezett számlaszáma: 10918001-00000057-96440009
  • A közlemény rovatba a megrendelésed sorszámát és/vagy a kiállított számla vagy díjbekérő sorszámát írd.

Ha vásárláskor az átutalást választod, az banki készpénzbefizetéssel is teljesíthető. Ilyenkor a kezelési költség bruttó 500 Ft, amely a vevőt terheli.

Amennyiben megrendelésed a megrendelés leadásakor online bankkártyás fizetéssel szeretnéd kifizetni, a “Fizetés” ablakból válaszd az “OTP Simple Bankkártyás fizetés” lehetőségét. A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva átkerülsz a SimplePay biztonságos fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindíthatod a tranzakciót.  A kártyaadatok megadását követően ellenőrizd az adatok helyességét. Ha az ellenőrzés után megerősíted a fizetési szándékod, a tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben. A fizetés eredményéről e-mailben is kapsz értesítést, valamint visszairányítanak majd a szolgáltató, azaz a tanfolyamok.hordozohaz.hu oldalára.


A VEVŐT MEGILLETŐ ELÁLLÁS ÉS FELMONDÁS

Az alábbi tájékoztatás a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 1. számú mellékletében foglaltak alapján készült.

A vevő tizennégy napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított tizennégy nap elteltével jár le, amelyen te vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha élni kívánsz az elállási/felmondási jogoddal, az e szándékod tartalmazó egyértelmű leveledet köteles vagy eljuttatni elektronikus úton a [email protected] ímél címre. Ez az ímél tartalmazza a szerződés időpontját, a szerződő felek nevét és a szerződés tárgyát, a terméket, amit vásároltál.

Akkor gyakorolhatod az elállási/felmondási jogodat, ha a fenti határidő lejárta előtt küldöd el az elállási/felmondási nyilatkozatot.

Ha elállsz a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat a [email protected] postafiókba érkezésétől számított tizennégy napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy esetleg az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos módtól eltérő szállítást választottál.) A visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazzuk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételét kéred.

A társaság kifejezetten felhívja a figyelmet, hogy a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés b), c), e), f), i) pontjaiban meghatározott esetekben, azaz olyan termékekkel, amelyeknek ára a vállalkozás által nem befolyásolható módon, a pénzpiaci változások miatt az elállásra nyitva álló határidő alatt jelentős mértékben változik.


KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG

Az alábbi tájékoztatás a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 11. § (1) m) pontjában foglalt kötelezettségének eleget téve a Kormányrendelet 3. számú mellékletében foglaltak alapján a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról szóló mintatájékoztató felhasználásával készült.

A Babahordozó Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz.


JÓTÁLLÁS

Mivel a társaság az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben meghatározott fogyasztási cikkeket nem forgalmaz, jótállási kötelezettsége nem áll fenn.


JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

A megvásárolt termékkel/termékekkel vagy a társaság tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásaidat, valamint a szavatossági igényedet a következő elérhetőségeken jelentheted be:

Babahordozó Korlátolt Felelősségű Társaság
Cím: 1162 Budapest, Lajos utca 73.
Ímélcím: [email protected]
Telefonszáa: 0620 931 9854

A panaszokat a társaság azonnal, de legkésőbb tizenöt napon belül kivizsgálja. Ha a panasz kezelésével nem értesz egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a társaság a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja vagy ímélben küldi meg a fogyasztónak.

Amennyiben a társaság és a vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a társasággal való tárgyalásokon nem rendeződik, a fogyasztó jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerinti illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

A vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.


ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:

  • címe: 1073 Budapest Erzsébet krt. 32.  az udvarban
  • telefonszáma: +3620-317-317-8
  • E-mailcím: [email protected]

SZERZŐI JOGOK

A webáruház egésze, grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, valamint a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem alatt állnak.

A webáruház tartalmának, a tanfolyamoknak, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása, felhasználása kizárólag a Babahordozó Kft. előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.


TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ

A http//:tanfolyamok.hordozohaz.hu weboldal által használt tárhelyet a MediaCenter Hungary Kft. biztosítja.

Székhelye: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6


AZ ÁSZF MÓDOSÍTÁSA

A társaság jogosult a jelen általános szerződési feltételeket az ügyfeleknek a webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan módosítani.

A módosított rendelkezések a hatályba lépés után a webáruház első használatakor válnak hatályossá a fogyasztóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

A társaság piaci önszabályozás keretében létrehozott, kereskedelmi gyakorlat, illetve tevékenységi ágazata vonatkozásában magatartási kódexnek nincsen alávetve.